İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Aras Kargo Bursa Ataevler Şubesi İş Ahlakı Sıfır

İnternetten ürün aldım, bir günde şubeye varan ürün 3 gün de kargoda bekletildi, her aradığımda bugün gelecek diye oyalandım 3 gün evden çıkmadım. Son aradığımda da geri gitti kargonuz dediler şoke oldum. Sizin mahallede sorun var günlerdir getiremedik, geri yolladık dediler. Ben de o zaman günlerdir niye bugün gelecek diye beni evde bekletiyorsunuz, sorun var siz gelin deseydiniz ben gelirdim dedim. Kargo gelecek diye 3 gün dışarı çıkamadığıma mı yanayım yalan söylenmesine mi, ürünü her gün aramama rağmen geleceğiz diye kandırıp geri yollamalarına mı. Bir de özür dileyeceklerine 3 gün kandırdınız beni dediğimde 3 gün değil hanfendi 2.5 gün deyip pişkinliklerine mi yanayım bilemedim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget