2016 Ekim'de Vestel'in internet sitesinden " Vestel 3D Smart 50FA8200 127 ekran led tv (50 inç)" aldım. Tam bir yıl sonra ekranın yarısı karardı. Servisi çağırdığımda, Led farı ve besleme arızası olduğunu, hiçbir kullanım hatası olmadığını, bu modelde bu arızanın kronik olduğunu ve bu sebeple yedek parçasını sürekli bulundurduklarını ilettiler. Bir yıl sonra da aynı hatayı verecek muhtemelen (kronik sorunu olduğu için) ve garanti süresi dolduğundan cebimden ödeyeceğim. 1 yıl önce aldığım tv'nin değiştirilmesi talebinde bulundum. Onarım kabul etmedim. Vestel çözüm merkezi beni arayarak sadece onarım yapabileceklerini iletiyor. Ürünü alın paramı geri verin dedim bunu da kabul etmiyorlar. Çözüm merkezi yasal mecralarda görüşelim diyor. Ürünlerinin bayağı arkasındalar yani. Çözüm merkezi, sizinle tabi ki tüm yasal mecralarda görüşürüz. Vestel'den ürün aldığım için çok pişmanım.
Yorum Gönder