Türk Telekom Yanlış Bilgi Vererek İnsanları Kandırıyor
İlk kez Türk Telekom faturalıya geçiyorum. Bana fatura 25 ₺ olacak deniliyor ve fatura kesim tarihinde faturanın 61 ₺ olduğunu öğreniyorum. Bu d..andırmak değil de nedir? Müşteri memnuniyeti denen kavram nerede?
Yorum Gönder