Ttnet müşterisiyim, 17.10.2016 internetimden kesik kedik hizmet alıyordum.18.10.2016 tamamen kesildi. Müşteri hiz. aradığımda sistemlerinin calismadigini, şikayet alamayacaklarını, sistemlerinde sıkıntı olduğunu söylediler, problemi çözüm bulmadilar. Ertesi gün araramami söylediler. 19.10.2016 48 saat içerisinde de donulecegi söylendi ama ne musteri hiz. nede teknik servis tarafıma donus yapmadı. 72 saat olmasına rağmen donus yapılmadı. Uzaktan eğitim öğrencisiyim, bu nedenle derslerimi takip edemiyorum. Eğitim almamı elgelliyorlar. Ödevlerimi yapamadım. Bu nedenle derslerden kalmam söz konusu, dolayısıyla senelik odemis olduğum harç parasini 3.000 lira tekrar yatırmak zorunda kalacağım. Maddi ve manevi kayıp soz konusu. Halen de maduriyetim devam etmektedir. Zararıimin karşılanmasını bir an önce giderilmesini istiyorum. İnternetimin biran önce bağlanmasını istiyorum.
Yorum Gönder