İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yurtdışına Çıktım Hiç Telefon Kullanmadım Ama İnanılmaz Fatura Geldi

Merhabalar, vodafone red tarifesi kullaniyorum, 12.09.2016 yurtdisina ciktim, tlf hucresel verisini kapattim, hic birsekilde ne bir arama yaptim ne de arama geldi, ne mesaj attim ne de mesaj geldi telefon hattima! Amerika birlesik devletlerine ait bir hat alip 35 gun o hatti kullandim fakat Turkiye'ye dondugumde 94 tl faturam geldi. Konuyla ilgili Vodafone mhz aradim, 94 tl faturam gelmiş Amerika'da iken ödedim. Turkiye'ye döndüğümde 22 ekim 2016 13:30 civari vodafone cagri merkezini arayip faturam fazla geldi (normal tarifem 45 tl) gelecek ayki faturam nedir diye sordugumda 60 tl denildi. Daha sonra 333 tl faturam geldi, cagri merkezini tekrar aradim ve bana internet kullanmışsınız, mesaj atmışsınız, arama yapmışsınız bilgileri verildi, ayrıntılarını istedim fakat fatura dökümü gönderilmedi. Konuyla ilgili çağrılarım dinlensin dedim aramalarınız yok denildi. Konuyla ilgili mağdur edildim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget