İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turkcell Superonline 35 Mbit Yerine 1 Mbit İnternet Hizmeti

Merhaba, Superonline internet aboneliğim 14.11.2016 tarihinde bağlanmıştır, 35 mbit yerine 1 mbit değerlerini alıyorum. Ekstra olarak ttnet kullanıyorum ve ttnet hattımla alakalı olan kablolar üzerine kurulum yapılmış. Tamamen rezillik, müşteri hizmetlerinde söyledim, çift internet kullanacağım diğer hattı ellemeyin diye ama arkadaşlar sağolsun kafasına göre iş yapmış. Hem ttnet'ten hem superonline'dan erişim sağlayamıyorum. Benim işim internetle, bu zararı kim karşılıyıcak? Daha ilk günden böyle bir rezalet ve hayal kırıklığı yaşadım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget