29.10.2016 Koçtaş web sitesinde görüp beğendiğim ve müşteri hiz. temsilcisi yardımı ile yapmış olduğum alışveriş ile ilgili mağduriyetim söz konusudur. Siparişe ait kargo teslim tarihi web sitesinde ve müşteri hiz. de belirtiği üzere en geç 14.11.2016 tarihidir. Ancak bu süreçle ilgili ne tedarikçi firmadan ne de Koçtaş tarafından bir dönüş almadım. Müşteri hiz. ile görüşmem de bir sonuca bağlanmamaktadır. Ne müşteri memnuniyetleri var nede konuyu çözen bir dönüşleri. Müşteri hiz. aradığımda verdikleri tek bilgi tedarikçi firmaya mail attıklarını ancak 3 gündür bir dönüşü olmadıkları şeklindedir. Siparişimi iptal edip ücret iade talep ettiğimde de ürünün depolarına ulaşması durumunda ücret iadesini sağlayacaklarını belirtmektedirler. Konu ile mağduriyetim söz konusudur. Bir daha asla Koçtaş adı altında alışveriş sağlıyor olmayacağım. Ne ürünüm teslim ediliyor nede tarafıma sağlıklı bir bilgi veriliyor.
Yorum Gönder