İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Samsung Note 4 Değişim Mağduriyeti

Merhaba arkadaşlar, benım note 4 cihazim 11.10.2016 tarihinde değişim talabiyle samsung'a gıttı, kutusu garantısını götürdüm yenı cıhaz gonderılecegı soylendı ancak kımse donus yapmadı. 07.11.2016 tarihine kadar hergun samsung merkezi aradım, sonunda bana donus yaptılar ve ellerınde note 4 cıhazın olmadığını, 300 tl karsılıgı ıstersem note 5 cıhaz gondereceklerını soyledıler. Ben de note 5 gold modelı kabul ettım ancak aradan 10 gun gectıgı halde yıne cıhazı gondermedıler ve bugun tekrar aradılar note 5 gold olmadığını, beyaz modelı gondereceklerını soyledıler. 50 gundur mağdur edıldım ve ustune 300 tl para vermemı ıstıyolar, ıstedıgım renk modelı de gondermıyorlar, ben de tuketıcı hakem heyetine başvurdum, sızce ne yapmalıyım?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget