İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ups Kargo Kayıp Çalıntı ve Müşteriyle Dalga Geçme

Asus pc'imi ups kargo ile servise göndermek istedim (asus anlaşma kodu ile) gönderdikten 10 gün sonra bile paket teslim sürecinde yazıyordu. Ups kargo müşteri tem. aradım paketiniz kaybolmuştur dediler. Tazmin talep formu göndereceğiz paranızı iade edeceğiz diye mail attılar. Ben de tazmin talep formunda istenilen tüm belgeleri eksiksiz doldurup söylenilen maile gönderdim. 15 gün içinde tarafınıza cevap gelecek dediler 25. günde ben mail attım yeni cevap verdiler. Tazmin talebiniz "sdr kuru taşıma ağırlığı"na göre onaylandı dediler. Benim 2000 tl fiyatı olan pc'ye tazmin edecekleri değer 130 tl olduğunu söylediler. Dalga geçer gibi kilo bazında değerlendirmeye alacağız dediler beni mağdur ettiler. Sessiz kalacağımı zannettiler ve sessiz kalmayacağımı, her türlü hukuki işlemlere başvuracağımı, manevi tazminat ve yıpranma davası açacağımı belirtmek isterim. Bundan asla taviz vermeyeceğim. Tüm belgelerim eksiksiz mevcut. Size tavsiyem Ups kargo ile çalışmayın.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget