Sevgili samsung; Mart 2016'da 10 yıllık eski buzdolabım bozuldu ve hiç araştırmadan, tereddüt etmeden direk herhangi bir samsung bayisine giderek beğendiğim bir buzdolabını taksitle aldık. Aldığım buzdolabım arızalı çıktı, son programda bile soğutmuyordu, 3-4 defa yetkili servis geldi ve en son değişimine karar verilmesine, değişim onaylanmasına rağmen yaklaşık 1 aydır hala değişim bekliyoruz. 3 çocuklu bir aileyiz ve artık 5-6 aydır fastfood (hazır yemek) beslenmekten bıktık, ne bir kahvaltılık ne bir sebze meyve alıp dolabıma koyabiliyorum. Ailecek yaşam kalitemiz düştü, bulaşık makinesi değil ki bu elde yıkamak gibi alternatif bir çözümü de yok. Tekrar bir buzdolabı daha alacak gücüm yok, mağduriyetimin bir an önce giderilmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder