2016 Haziran'da en son model klima satın aldım, eylül'de tayin dolayısıyla başka bir il'e taşındım, yeni taşındığım eve klimayı bağlatmak için Samsung servisini çağırdım. Montaj yaparken iç ünite ile dış ünite arasındaki hortumun bakır olması gerektiği ama takılı olan hortumun alüminyum olduğunu, bunu değiştirmek zorunda olduklarını söylediler ve 200 tl'ye değiştirdim. Bunun üzerine Samsung müşteri hizmetlerini aradım, bana tekrar dönüş yapacaklarını söyleyip 10 gün sonra döndüler ve ilk montaj yapıldığında iki ünite arasındaki mesafe fazla olduğu için onu bağladıklarını ve benim bu durumdan haberimin olduğumu söylediler. Defalarca böyle bir şey olmadığını anlatmama rağmen anlamak istemediler, hem bayiden hem müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim.
Yorum Gönder