İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Axa Sigorta Eksperin Yanlış Öngörüsü Sonucu Yaşanan Mağduriyet

Aracımızı bodrum yatu servisine 4 ekimde bırakmıştk. Eksper 6 ekim günü gelmesi gerekirken cuma öğleden sonra geldi, hasarlı parçalardan ön ve arka tamponun tamir edilebilecegini öngörmüş, bu şekilde iş emri verilmiş. Tamirden gelen tamponlardan ön tamponun yerine oturmadığı görülmüş ve servis tarafından tamponun perte çıkarılıp değişmesi gerektiği belirtilmiştir. İgili eksperin yanlış öngörüsü sonucunda zaman kaybı yaşanmış ve halen aracımızı alamamış bulunmaktayız. Bu zaman surecinde işlerimizden geri kalmış, ayrıca aile buyuklerımızin (dede 94 yaşında, babaanne 84 yaşında) rahatsızlanması sonucu aracımız olmadığı için doktora götürmekte gecikerek hem onların hem de bizim bu stresli ortamda sağlık sıkıntıları yaşamamıza neden olmuştur.  Konuyla ilgili mağduriyetimizin ilgili merciler tarafından acilen giderilmesini ve de tarafımıza mail ve telefon yoluyla bildirilmesini istiyoruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget