Yalı Spor' dan ayakkabı aldım Adidas marka fakat ayakkabı giydiğim gibi ayağımın arkasında yara yaptı ,geri götürdüm kullanılmış ayakkabıyı geri alamayız diyerek bir açıklama bile yapmadan geri çevrildiğim ayakkabıyı evden araç parkına inene kadar kullandım.İade için gittiğimde alamama sebepleri kullanılmış olması imiş peki ayağıma yara yapıp yapmayacağını ben nasıl anlıya bilirim. Bu zamana kadar çoğu ayakkabım Adidas idi ama artık almamam gerektiğini öğrendim. Ayrıca Yalı Spor gibi bir firmadan beklemediğim bir hareketti bu zamana kadar.
Yorum Gönder