İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Çilek Mobilya Mağaza İlgisizliği.

Çilek Mobilya Mağaza İlgisizliği.

Çilek Mobilya'dan Modoko şubesinden football serisinden yatak ve dolap aldık. Zamanında teslim edildi kurulumda da bir problem yaşamadık. Sonra internet mağazasından serinin çamaşırlık ürününü satın aldık ve her şey o zaman başladı. Ürün geldi ama kurulumunda hata vardı. Raylar kutudan çıkmamış ve mekanizması çalışmıyor. Hemen aradım ile mekanizması zamanda size dönüş olacak denildi sipariş ediliyor en kısa zamanda sorun çözülecek dendi. Aradan 1 hafta geçti cuma günü tekrar aradım ve aldığım cevap 16 Mayıs'da ürünün parçalarını edeceklerini söylüyorlar. Biz boşuna her gün gelecekler siye bekledik. Ben durumu tekrar anlattım çocuğum için aldık biz bu ürünü ve her gün gelip yapıldı mı diye bize soruyor ve her seferinde üzülüyor gelmedikleri için. Mobilya mağazasının daha hassas olmasını ve daha ilgili olmasını beklerdim nen ama maalesef hüsran.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget