İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Metro Grossmarket Fairline Su Sebili Arızası Ve Değişim Talebi

Metro Grossmarket Fairline Su Sebili Arızası Ve Değişim Talebi

2 yıl önce sürekli alışveriş yaptığım Fairline su sebilini 2 defa servise kendim götürdüm ve garanti kapsamında yapıldı. 2. Götürdüğümde ürün buzlanma yaptı ve su an yani 28 Nisan itibarı ile sebil buzlanma yapıyor ve kullanamıyorum, soğuk tarafı şu vermiyor. 2. Arıza yaptığımda Konya Metro Market danışma ile görüştüğümde sebilin değişimi veya para iadesini talep ettim fakat servisin yazı vermesi gerektiğini söylediler. Servis in yazı veremeyeceği öyle bir talimat almadığı ve doğal olarak da vermesinin mantıklı olmadığını söyledi. Bir firmacı olarak servis tamir edip para alacağı ürün için iade ve para iadesi raporunu vermesinin mantık çerçevesinde kimse kabul etmez. Şu an sebili kullanamıyorum. Yetkili merciler olarak ürünün mümkünse değişimini veya ürünü iade ederek başka ürünler almam için yardımlarını veya para iadesi konusunda desteklerinizi rica ederim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget