İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yalı Spor'dan yaptığım 1299174 takip numaralı alışverişim öncelikle geç kargoya verildi. UPS Türkiye tarafından mesai saati dışında getirip ulaştıramadığını söylediler. 08-17 saatleri arasında çalıştığımı söylememe rağmen gün içerisinde teslim edilir saat belirtemeyiz denilerek kargomun iade olacağı söylendi. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Müşteri hizmetlerini aradığımda ilgilenilmedi. Bir daha asla ve asla alışveriş yapmam.
6 Mayıs cumartesi günü Yalı Spor İzmir Karşıyaka şubesinden 440 TL tutarında Nike marka ayakkabı aldım. Ayağım ameliyatlı olduğu için ayakkabıyı evde denedim, değiştirmeye karar verdim. Bugün mağazaya götürdüğüm ayakkabının altında taş, burun kısmında da kirlenmeler olduğunu, bunun kesinlikle giyilmiş olduğunu iddia ettiler. Değiştireceğim bir ayakkabıyı giymeyeceğimi, evde kutuda bir hafta saklayıp direk getirdiğimi söylememe rağmen beni yalancı pozisyonuna sokarak asla almayacaklarını söylediklerinde ayakkabıyı değiştirmemelerine değil, yalancı durumuna düşürülmüş olmama çok kızdım. Asla oradan bir daha alışveriş etmeyeceğim.
08.05.2017 tarihinde Yalı Spor'dan bir ayakkabı sipariş ettim. Çarşamba günü arayıp son kalan ürün olduğunu ve teşhir ürünü olduğunu ellerinde başka ürün olmadığı için iptal ettiklerini söylediler. Akşam üstü aradım ne zaman kredi kartıma parayı iade edecekler diye onlar sıraya koymuşlar. Ne sırasıysa bu. Bugün hala hiçbir işlem yok. İnsanları mağdur etmek bu! Madem teşhir ürünü niye satışa çıkartıyorsunuz? Paramı niye iade etmiyorsunuz? Sipariş kodu: 1298206.
22 Ocak 2017 tarihinde Puma roma ayakkabı aldım ve 24 Nisan 2017 tarihinde garantiye vermeye gittim adımı soyadımı numaramı aldılar ve fiş vermeyip bilgisayara kaydettiler ama dün gittiğimde adımı sordular. Öyle bir yok diyorlar ismimi yanlış yazmışlar ve ayakkabı bankonotundan ayakkabının buradan alınıp alınamadığına bakamıyorlar. Yani sizi yalancı çıkarıyorlar Yalı Spor.
Bugün Uşak festival outlet alışveriş merkezinde Yalı Spor'a gittim. Sperry markalı yeşil bir ayakkabı denedim ve etiket fiyatı 114 TL idi. Kasaya gittim sanrım sistemle ilgili sorun vardı bekleteceğiz sizi biraz dediler. Ben tamam dedim 10 dakikaya yakın bekledim. Sonra ürünümü okuttular ve 199 TL'dediler. Ben 114 TL diye alıyorum dedim etiketi öyle dedim. Fakat ürünün fiyatının değiştiğini söylediler o an. Ben bana 114 TL'den vermek zorundasınız çünkü etiket öyle dediğim halde veremeyiz kusura bakmayın dediler. Hem o kadar beklettiler hem de ürünün fiyatının değiştiğini ben ürünü alacağım zaman söylediler.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...Yalı Spor internet sitesinden Lebron Soldier 10 isimli ayakkabıdan satın aldım ama 1 numara küçük hissettim giydiğim zaman. Ayakkabı çok esnek olduğundan dolayı evde giymemde anlayamadım ama spor salonunda 1 saat kullandıktan sonra bileklerimde ağrı yaptı inanılmaz derecede. Bende canlı destekle görüştüm ama oradaki U*** isimli personel "kullanılmış ürünlerin 21 gün içinde incelenip değişiminin öyle olduğunu ve kargo ücretinin bana ait olduğunu" söyledi. Bende her hangi bir eskitme yapmadığımı, denemeden ayakkabının ayağıma rahatlığını anlayamayacağımı söyledim bunun üzerine defelarca yazmama rağmen cevap atmadı samimiyetsiz adam. Tek amaçları bu işi yokuşa sürmek, yoksa isteseler 2 günde hallederler.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...Yalı Spor' dan ayakkabı aldım Adidas marka fakat ayakkabı giydiğim gibi ayağımın arkasında yara yaptı ,geri götürdüm kullanılmış ayakkabıyı geri alamayız diyerek bir açıklama bile yapmadan geri çevrildiğim ayakkabıyı evden araç parkına inene kadar kullandım.İade için gittiğimde alamama sebepleri kullanılmış olması imiş peki ayağıma yara yapıp yapmayacağını ben nasıl anlıya bilirim. Bu zamana kadar çoğu ayakkabım Adidas idi ama artık almamam gerektiğini öğrendim. Ayrıca Yalı Spor gibi bir firmadan beklemediğim bir hareketti bu zamana kadar.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...Sayın yetkili Yalı Spor internet sayfasından Adidas Superstar slip modeli 295 TL ibaresiyle reklam yapıyor daha sonra satın alma bölümünde fiyat birden 395 TL'ye çıkıyor EFT veya havale yapsam fiyatına bakmasam sadece ana ekrandaki indirimli fiyatına baksam mağdur edildim. Anasayfada indirimli satış sayfasında yüksek fiyat indirim yok. Ben öğretmenim Allah bilir kaç kişi böyle dikkatsizliğin azizliğine uğruyor resmen mağduriyet. İndirimli fiyat resmini çektim ama indirimden eser yok müşteri hizmetlerini aradım saygısızca ezberlemiş kelimelerle cevap veriyor bir daha asla Yalı Spor sitesinden alışveriş yapmayacağım. Lütfen gerekli uyarıları yapınız çünkü biz müşterilere vurdumduymaz cevap veriyorlar. Adidas superstar Slip modeli. Resimler ekte.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...Sayın yetkili Yalı Spor internet sayfasından Adidas Superstar slip modeli 295 TL ibaresiyle reklam yapıyor daha sonra satın alma bölümünde fiyat birden 395 TL'ye çıkıyor EFT veya havale yapsam fiyatına bakmasam sadece ana ekrandaki indirimli fiyatına baksam mağdur edildim. Anasayfada indirimli satış sayfasında yüksek fiyat indirim yok. Ben öğretmenim Allah bilir kaç kişi böyle dikkatsizliğin azizliğine uğruyor resmen mağduriyet. İndirimli fiyat resmini çektim ama indirimden eser yok müşteri hizmetlerini aradım saygısızca ezberlemiş kelimelerle cevap veriyor bir daha asla Yalı Spor sitesinden alışveriş yapmayacağım. Lütfen gerekli uyarıları yapınız çünkü biz müşterilere vurdumduymaz cevap veriyorlar. Adidas superstar Slip modeli. Resimler ekte.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...Yalı Spor internet mağazası üzerinden alışveriş yapma gafletinde bulundum. 2 t-shirt 1 çorabı 6 günde bir araya getirip gönderemediler. Ayrı ayrı mağazalardan gönderiyorlarmış falan filan. İlk t-shirt için deformasyon var başka ürün ya da iade yapalım dediler. Eyvallah dedik bir büyük beden istedik çok büyük oldu gittik mağazadan değiştirdik. Şimdi 6.günün sonunda siyah üründe de sorun var dediler. İade ya da başka ürün seçin diyorlar. Şimdi soruyorum 2 ürünü bir araya getiremiyorsan bu işi neden yaparsın. Ürün yurdun değişik mağazalarından kargolanıyormuş ürünün durumunu bilemiyorlarmış falan filan. İyi de bana ne. Satacağın ürünleri ya bir araya getir ya da satış vasfı olmayanları satış listenden çıkar. Bence Yalı Spor internetten satış olayını sonlandırmalı. Ben buradan asla bir şey almam böyle bir ticaret şekli yok. Bence gidin mağazacılık yapın internetten satış size göre değil.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...Nike Air Max ayakkabının burunda açılma oldu. Özel köpük temizleyici ile temizlenmesine rağmen alttan siyah renk dışa kustu henüz 4 aylık ayakkabı 19.03.2017 tarihinde mağazaya değişim isteği ile bırakıldı ret geldi buna rağmen 04.04.2017 tarihinde hala ürün elimize gelmedi. Bir açıklama yapılmıyor 377 TL verdiğim ayakkabı değişimi niye yapılmıyor 17 gündür mağduruz (çocuğum harçlıklarıyla almıştı bir keyifle giyemedi) lütfen gereğinin yapılmasını rica ediyorum ürün KODU:N818101-800 6.5.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...23/03/2017 tarihinde verdiğim #1280953 no. 'lu siparişim daha bugün (04.04.2017) tarihinde elime ulaştı. Fakat, ürün eksik geldi, telefonunuzu aradığımda ise ancak telesekreter konuşuyor ve hiçbir şekilde dahili numaralara bağlamıyor. Acil bana dönüş yapmanızı talep ediyorum. Günlerdir beklediğim ürünler eksik geldi. Ürün temin edemiyorsanız bunun için geri dönüş yapıp bilgi verirsiniz. Olamaz böyle bir ciddiyetsizlik.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...Aldığım ayakkabı benim siparişim onaylandıktan 4 gün sonra daha satıldı. 5. gün beni arayıp ürünün kalmadığını söylediler. Cidden çok kötü bir firma bir daha asla alışveriş yapmayacağım. Büyük bir mağaza olduğu için güvenmiştim ama bu olaydan sonra asla güvenmem.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...