İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Yine Vodafone Yine Fazla Fatura

Yine Vodafone Yine Fazla Fatura

Mart ayı son günlerinde Vodafone Tempo çağrı tarafından (08502524222) tarafım arandı. Tarife değişikliği yapılmak istendi ilk başta güvenemediğimden Vodafone Çağrı merkezi 7008'i aradım ve Tempo çağrının Vodafone numarası olduğu ve kampanyalı tarifeler için tarafımızı aradıkları söylendi. Bende bu bilgiyi aldıktan sonra Tempo çağrıyı aradım ve 'Herhangi ek bir bedel ödeyip ödemeyeceğimi sordum' Cevap olarak kesinlikle çift fatura dahil hiçbir ek bedel ödemeyeceğim yeni fatura dönemimde faturamı ödeyeceğim vergiler dahil 46.7 TL olacağı söylendi ben bunun üzerine kabul ettim Yeni fatura dönemim çıktığında 78 TL gibi bir kampanya ceza bedeli yansıdı Eski tarifemin taahhüdü bozulup bana durduk yere bedel yansıttılar 7008i 07/04/17 saat 17:31 tarihinde aradım E** hanımla görüşme sağladım 48 saat içerisinde çözümlenecek denmişti defalarca görüşme ve şikayet oluşturdum halen çözümlenme olmadı.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget