İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Asus Mobile Bozuk Telefon Değişim Sorunu.

Asus Mobile Bozuk Telefon Değişim Sorunu.

6 aylık bir uğraş sonucu değişim ve iade kararı çıkardı Asus. Bana değişim kağıdı verdiler neymiş aldığım yere gidecekmişim saçmalığa bak. Neyse götürdüm verdim bir ayı geçti hala bir sonuç yok. Dün sinirli bir şekilde mesaj yazdım ve Tüketici Mahkemesine gideceğimi söyledim. Cevapları ise şu şekilde kağıdı verdiğim mağazadan ürünü alamayacağım için işlem Bilkom listesine eklenmiş ve Asus satış kanalları olmadığı için ücret iadesi vermezlermiş. Almaya gelince alıyorlar. Konu ücreti vermek olunca üç kuruş için aylardır oyalayıp duruyorlar. Bu kadar misyonsuz bir şirket görmedim ben. Şimdi bir de Bilkom muhabbetini kaç ay bekleyeceğiz kim bilir. Bu yaşadıklarımın üstüne bilgisayarımın üst model ekran ve anakartını sattım ikinci elden, 800 TL'ye bu kadar yerin dibine giren bir şirket 3 milyara kim bilir neler neler yapar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget