İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

General Mobile Gaziosmanpaşa Teknik Servisi Nethouse

General Mobile Gaziosmanpaşa Teknik Servisi Nethouse

Ekim ayında General Mobile Gm5 Plus telefona kullanmaya başladım sıfır ürün aldım. Aldığından beri problemler yaşıyorum. En son telefon görüşmelerimde ses gitmiyor ve ekran sürekli donuyor, kullanamıyorum. Gaziosmanpaşa da ikamet ediyorum ve NetHouse bilgisayar sistemleri Emirgan AVM 'deki Telpa servisine götürdüm ama telefonumun ekranın yamulduğunu ve bunu benim hatam olduğunu dile getirdiler. Biz mi bilmiyoruz General Mobile elastik ekran mı yaptı? Bir bayan olarak telefonumu gayet titizlikle kullanıyorum ve aldığından beri korumasız kullanmadım. Kullanıcı hatası deyip garantiye girmiyor deyip köşeye çekiliyorlar. O zaman benim hatam olduğunu ispatlasınlar. Bir çizik bile yok. Biz de alıyoruz Türk malı garanti kapsamı güzel diye tercih ediyoruz. Yazıklar olsun insan yerine bile konmuyoruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget