İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İznim Olmadan Bizleizle Aboneliği Başlatılması

Türk Telekom İznim Olmadan Bizleizle Aboneliği Başlatılması

Bugün internette gezinirken birden reklam açıldı ve ben daha kapatmadan bana bir mesaj geldi. Bizle izle aboneliğin başladı. Servis ücreti aylık 20 TL'dir diye. Benim onayımı almadan veya herhangi bir forma ihtiyaç duymadan beni her ne şekilde üye yapıyor, aylık 20 TL kesiyor ve bunu site ile ilgili hiçbir kullanımım olmadığı halde yapıyor. Hiçbir şekilde yararlanmadığım bu hizmet sebebiyle bu ücretlendirme nasıl yapılabiliyor ve bu abonelik yasalara aykırı şekilde benim bilgim dışında nasıl başlatılabiliyor? Lütfen değerlendirilmesini ve ücretin iadesini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget