İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Maymoda.com İş Prensibi..

Maymoda.com İş Prensibi..

Maymoda denilen siteden ürün sipariş ettim 20 Nisan'da ertesi gün tekrar kargomun durumunu sorduğumda siparişi almadıklarını fark ettim, tekrar isim ve bilgi verdim. 3-7 gün içinde kargoya verileceğini söylediler. Birkaç gün sonra kargo bilgisi istedim tekrar adımı sorup henüz kargoya verilmediğini söylediler. Bugün 10. gün hala kargoya verilmeyen siparişimi sorduğumda stokta ayakkabı olmadığını istersem ürünü değişebileceğini ilettiler tabi bu süreçte tekrar kim olduğumu sordular. Ne bir takip ne bir müşteri memnuniyeti. Ürünü iptal etmek durumunda kaldım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget