İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

TeknosaCell İnternet Paketini Hattıma Tanımlayamadı.

TeknosaCell İnternet Paketini Hattıma Tanımlayamadı.

TeknosaCell tam bir hezimet. Dün akşam internet paketim bittiği için 2 GB paket aldım SMS geldikten sonra kullanabilirsiniz dedi ama SMS gelmedi. 20 dakika sonra tekrar aradım biraz bekleyin yoğunluk var dediler. 1 saat sonra tekrar aradım sizi farklı birime aktarıyorum kaydınızı açıp bir sorun var dedi. Aktardığı temsilci paket tanımlanmamış tekrar tanımlıyorum dedi ve kullanabilirsiniz haklarınızı dedi ve kapattı. Ama bana gene SMS geldi bir kez daha aradım çağrı merkezini 2 adet paket alınmış ama hakkınızı kullanamıyorsunuz kayıt açacağım dedi ama bu 2 paketinde ücreti faturanıza yansıtılacak dedi. bu nasıl hizmet kardeşim kullanamadığım paketin ücretini mi ödeyeceğim sistemsel sorun diyor benim problemim değil neden fazla ücret ödeyeceğim. İnternet bana dün lazımdı zaten faturam bugün yenileniyor ama sayenizde internetsiz kaldım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget