İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Balıkesir Üniversitesi Yemekhane Sorunu

Balıkesir Üniversitesi Yemekhane Sorunu

Balıkesir Üniversitesinde okumaktayım.Okulumuz yakın bir tarihte kart ile yemek sistemine geçmiş bulunmakta. Ama sınav zamanı aldığım bileti 1 hafta sonra okula geldiğimde kalktığını öğrendim, tabi bilet elimde kaldı. Orada bulunan hanımefendiye sorduğumda ise ' Paran yoksa ben vereyim' dediğini duyduktan sonra çok üzüldüm, her şeyin para olmadığını belirtmek isterim. Daha öncesinde kartlı sisteme geçildiği halde ellerinde kalan biletlerin 2-3 hafta daha satışı devam etmiş olup ve bu süre zarfında bilet alan öğrenciler biletlerini görevliye teslim edip görevli kartı ile turnikeden geçiyordu ta ki ellerindeki biletler bitene kadar.Ellerindeki biletler tükendiğinde ise kartlı sisteme geçmiş bulunmaktayız yazısını gördüm. Ben 2 liranın peşinde olmadığımı belirtmek isterim sadece öğrencilerin hakları yenilmekte. Rektörlükten ricam benim bu elimdeki bilet ile o turnikelerden geçmek!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget