İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Gibi Bir Firma  ve Habersiz Bir Fatura

Vodafone Gibi Bir Firma  ve Habersiz Bir Fatura

Vodafone hattımı yaklaşık 14 senedir kullanıyorum ve daha önce de buna benzer sorunlar yaşadım ama böylesi başıma ilk defa geliyor Vodafone hattımda 1000 SMS hakkım var, bu SMS hakkım bitiyor ve bana açık sandığım bilgilendirme mesajı gelmiyor! Benim böyle bir şey olacağından nereden haberim olsun bugüne kadar o kadar mesajı bitirememişim habersiz kullanıyorum, geçen aya 600 TL fark,bu aya 103 TL SMS ve bir de MMS olarak gitmiş mesajlar, MMS farkı ücreti istiyorlar.Şimdi soruyorum sizlere, bu faturayı nasıl ödeyeyim, haksız değil mi? Biz sokaktan toplamıyoruz bu parayı,bizim etimiz budumuz ne? aradığımda yetkili insan bile bağlamıyorlar. 10 tane müşteri temsilcisi yardımcı olamadı. Bende buraya yazdım, inşallah sesimi duyan olur.Vodafone'dan şikayetim var!

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget