İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 8 Gün Boyunca İnternetim Kesildi.

Türk Telekom 8 Gün Boyunca İnternetim Kesildi.

Türk Telekom müşterisiydim 1 ay öncesine kadar müşterisi olduğum dönemde 1 hafta internetim kesildi. Sebebi ise aradığımda teknik'den dolayı olduğunu söylediler. 1 gün bekledim 2 gün bekledim tekrar aradım bugün içerisinde arızanız giderilecek dediler giderilmedi. 8 gün boyunca internetim gelmedi tekrar aradım eğer dedim 1 gün içerisinde arızam giderilmezse kullanmak da olduğum interneti iptal edeceğim. İptal ettiğimde sakın bana cayma ücreti yansıtmayın dedim tamam dediler. Bugün içerisinde internetiniz gelmezse iptal ederiz ve bekledim o günde arızam giderilmedi. Bende iptal ettim şimdi ise bana Türk Telekom cayma parası 200 TL yansıtmışlar ve ödemezseniz yasal takip başlatılacakmış. Türk Telekom'a sesleniyorum bu yaptınız haksız kazanç bu yaptınız haksız zenginleşmedir hem 8 gün mağdur edeceksiniz hem de borç çıkaracaksınız bu yaptığınızı mahkemeye taşıyacağıma emin olabilirsiniz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget