İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Otomatik Tarife Yenilenmesi.

Vodafone Otomatik Tarife Yenilenmesi.

2008 yılından bu yana Vodafone hattı kullanıyorum. Turuncu paket akıllı tarife kampanyasından faydalanıyordum. 22.04.2017 tarihinde kampanya süresi doldu. Belirttiğim tarihte sim kartımı kaybettiğim için hattı kullanamıyordum. Hattımı geçici olarak kullanıma kapatmıştım. Hattı kullanıma açtırmak ve tarife değişikliği için 29 Nisan 2017 tarihinde saat 23.30 civarında müşteri temsilcisi naz hanım ile yaptığımız görüşmede kampanyadan cayma hakkı olarak 75 TL ödemeniz gerektiği söylendi. Benim onayım olmadan tarifenin yenilendiğini belirtildi. Bu nasıl mümkün olabilir? Müşteri temsilcisinin söylediği bize mesaj gönderilmiş. Geçici olarak kapalı olan hatta sistemin otomatik olarak gönderdiği mesaja istinaden tarife hat sahibinin onayı olmadan nasıl yenilenebilir? Bu konudaki mağduriyetim konusunda yardımlarınızı bekliyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget