İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ucuzepin.com  ve Turkcell İşbirliği İle Sahte Satış.

Ucuzepin.com  ve Turkcell İşbirliği İle Sahte Satış.

Sosyal medya üzerinden, bir arkadaşımın kopyalanmış hesabı olduğunu bilmediğim için kendisinin yazdığı bir mesaj sebebiyle Turkcell 5523'e evet gönderdim. Hemen akabinde Ucuzepin sitesinden 100 TL'lik alışverişe onay istenilen bir Turkcell mesajı geldi. Bu sonradan gelen mesaja evet demedim. Buna rağmen Turkcell 100 TL'yi bana yükledi. Halbuki ben anlamadığım eveti daha hiç mesaj gelmeden 5523 e evet alışveriş mesajı geldiğinde ise onaylamadım. Yani kandırıldım ve bunu ispatlayacak sosyal medyadaki mesajlarımın fotoğrafları ve boş bir evet mesajı var. Bu onay mesajı değil ki. Boşa atılmış bir evet. Turkcell'e iletişime geçtiğimde ise asla yardımcı olmadılar. Savcılığa suç duyurusunda bulunun dediler. Bu kadar kolay mı, sorumluluk almadan, insanların kaldırılmasına açık bırakmak. Şimdi bu durumda ne yapmalıyım. Ucuzepin nedir ne satar onu bile bilmiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget