İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Stradivarius Para Hesabıma Yüklenmedi.

Stradivarius Para Hesabıma Yüklenmedi.

29.04.2017 tarihinde Forum İstanbul AVM bulunan şubenizi arayıp bir ürününüzün stoğuna baktırmak istediğimi söyledim, fakat orada stoğun olmasına rağmen burada bulunmuyor. Sadece Cevahir'de var dediler bunun üzerine internet sitenizden sipariş ettim. Daha sonra gittiğimde o ürünü bulduğum için aldım ve siteden iptal ettim siparişi yaklaşık 1 saat sonra. Fakat şöyle bir sorun var param kartıma geri yüklenmedi. Oradaki satış danışmanına sorduğumda 5-10 gün arası yüklenir dediler. Böyle bir şeyi asla kabul etmiyorum. Hem sizin elemanlarınız yüzünden mağdur kaldım hem de beni mağdur bırakılıyor. Bu mesajımın işleme geçmesini ve paramın geri yatırılmasını önemle arz ve rica ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget