İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bim Çalışanların Saygısızlığı ve Üslubu

Bim Çalışanların Saygısızlığı ve Üslubu

27.04.2017 tarihinde saat 14.24'te İstanbul Maltepe Esenkent şubesinde (1996 yılında açılan) yaptığım alışverişte bir iade sorun yaşadım. İade alırken mağazadaki sorumlu benimle azarlar üslupla konuştu. Bu olayın etkisini 2 gün üstümden atamadım. Annem ve Babamla birlikte 30.04.2017 tarihinde 12.50'de mağazaya gittik. O günkü kasiyer hanım "Kırık Yumurta" diye bir şifre oluşturmuş bizi gördüğü anda sorunun yaşandığı tarihte mağazada olmayan diğer kasiyer hanıma seslendi "bir bakar mısın? " diye. Bizi işaret ederek gösterdi. Yanımda ailem olduğu için anlamamış gibi davrandım. Kasadan alışveriş yapıp mağazadan çıktık. Hatalı davranışlarını sürdürmelerini ve diğer çalışma arkadaşlarına da bizi işaret edip seslenmelerini "Bim" kadar büyük bir firmanın çalışanlarının profesyonelliğine yakıştıramadım. Artık bu mağazaya gitmememe kararı aldım. Ben yaşadığım sorunu geride bırakıp tekrar mağazaya gittiğim halde bana yapılan saygısızlığı artık kabul edemem. Çalışanların müşterilere olan davranışlarının tamamen yanlış olduğunu bugünkü davranışlarıyla ispat ettiklerini düşünüyorum. Biz saygısızlık görmek için alışveriş yapmıyoruz. Gerekenin yapılmasını istiyorum. Takip edeceğim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget