İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Net Satın Aldığım İnterneti Aylardır Satın Aldığım Miktarda Kullanamıyorum

D-Smart Net Satın Aldığım İnterneti Aylardır Satın Aldığım Miktarda Kullanamıyorum

Satın almış olduğum 16 Mbit internet hızını tamamen yeniden yapılan binamda alamamaktayım, 2 defa Türk Telekom ekiplerinin gelmesini istedim fakat gelen giden kimse olmadı, sadece telefon edilip ekipler kontrol etti herhangi bir problem bulunmamaktadır iç tesisatinizi kontrol edin diye bilgilendirme yapıldı. Anlamıyorum ki size ya da Türk Telekom'a binanın tapu belgesini mi göndermemiz gerekiyor tüm tesisatın yeni olduğunu anlayabilmeleri için. Benim binamın iç kısmında ya da evime gelen kablolama da herhangi bir problem bulunmuyor! Türk Telekom ekipleri binama dışarıdan gelen kabloyu kontrol etmeliler, 16 Mbit internet verildiğinde internet hız değerlerim çok düşüyor. Lütfen artık bu problemle ilgilenin, en sonunda ne kadar platform varsa hepsine şikayet konusu açacağım!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget