İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net  Haksız Faturalandırma Yapılıyor

Vodafone Net  Haksız Faturalandırma Yapılıyor

Vodafone Net çalışanları 20 Aralık 2016' da İnternet aboneliğimi başlattı. Memnun kalmazsanız 14 gün içinde iptal etme hakkım olduğu belirttiler. İptal durumunda vermiş oldukları modemi MNG Kargo ile 541 kodu ile göndermem gerektiği tarafıma bildirildi. Belirttikleri yasal süre dolmadan iptal başvurusunda bulundum ve 28.12.2016 da modemi gönderdim. İptal başvurusunu 28.12.2016' da yapmama rağmen aboneliğimi 17.02.2017 de iptal ettiler. Modemi 28.12.2016 de göndermeme rağmen İnternet aboneliğim kapatılana kadar fatura gelmeye devam etti ve ödedim. Sonrasında ise modemin 20 iş günü içinde kendilerine ulaşmadığı gerekçesiyle "Ekipman düzenlenmesi" adı altında 413,52 TL'lik bir fatura gönderdiler. Kargo firmasından almış olduğum "Kargo teslim alma belgesi" ni Vodafone Net'e ilettim ve faturanın iptal edilmesini talep ettim. Maalesef talebimi her defasında geri çevrildi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget