İnternetten ve müşteri hizmetlerinden faturamı ödeyemiyorum. Müşteri hizmetleri çalışanlarınız soruna çözüm bulamıyor fatura ödememi gerçekleştiremiyor. Sistem vasatın altında işliyor. TTNET çok daha verimsizmiş maalesef.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
İnternetten ve müşteri hizmetlerinden faturamı ödeyemiyorum. Müşteri hizmetleri çalışanlarınız soruna çözüm bulamıyor fatura ödememi gerçekleştiremiyor. Sistem vasatın altında işliyor. TTNET çok daha verimsizmiş maalesef.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder