İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Daha Abone Olmadan Sorunlar Başladı.

Türk Telekom Daha Abone Olmadan Sorunlar Başladı.

23 nisan'da internet üzerinden online başvuru yaptığım sonra herhangi bir kimsenin aramaması üzerine İstanbul Maltepe Carrefour AVM'de yaptığım bireysel başvurum ile sözleşme imzaladığım Türk Telekom aboneliğim iptal edilmiş. Sebebine sistemsel hata diyor müşteri hizmetleri. Sebebini de güç bela öğrendiğim kadarıyla port olmamasıymış. Ben arıza için tekrar aradığımda ise bu sefer abonelik başvurumu alabileceklerini söylüyorlar. Neyse başvurumu yaptım telefon üzerinden. Port yoksa neden başvuru yaptırıyorsunuz tekrar diyorum bana müdürlüğe dilekçe vermem gerektiğini söylüyorlar. Müşteri hizmetlerine ADSL bağlayın o zaman diyorum sitenizde fibernet altyapısı mevcut diyor. Babam kalp hastası, evden çıkamayacağı ve bana misafir geleceği için internet bağlatmak istiyordum. Böyle kötü bir müşteri hizmetleri görmedim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget