İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Net 15 Gündür İnternetimi Bağlamadı.

D-Smart Net 15 Gündür İnternetimi Bağlamadı.

15 Nisan 2017 günü D Smart Net ile görüşerek Mega paket ve fiber internet satın aldım. Görüştüğüm D-Smart Net yetkilisi adresimde fiber internet olduğunu söylemişti. Meğer yokmuş. Bunu fiber interneti bağlamaya gelen arkadaşlardan öğrendik. D-Smart Net'i arayıp adresimde ADSL olduğunu söylediğimde doğru olduğunu söylediler.Adresime ADSL bağlantısı yapılmasını istedim. Bakın tam 15 gün oldu hala internet bağlantısı yapılmadı. Fazla bile sabrettim. Her gün dakikalarca bazen saatlerce müşteri hizmetleri ile konuştum ancak herhangi bir çözüm yapılmadı. İnternet bağlantım yapılmadığı için televizyon paketini de iade etmek istediğimi söyledim, söylediğimde benden 40 lira kurulum ücreti alacaklarını söylediler. Yani kendi hataları yüzünden beni mağdur edeceklerini açıkça söylediler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget