İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Kafalarına Göre Tarife Belirleyen ve Yüksek Fatura Yansıtan Firma

Türk Telekom Kafalarına Göre Tarife Belirleyen ve Yüksek Fatura Yansıtan Firma

Geçen ay eşimin de benim de 24 aylık taahhüdümüz vardı 19 liraya 1000 dakika 1000 SMS 4 GB internet kullanıyorduk neyse tabi bitmesine yakın bizi aradılar işte teklif sundular 22 liraya aynı tarifeden devam edeceksiniz dediler bizde onayladık aradan 1 hafta geçti yine aradılar e neymiş de onayımız burada gözükmüyormuş 35 liraya kullanmaya devam edeceksiniz dediler bende onaylamadım tabi ki. Benim taahhüdüm bitince hazır karttan devam etmek istiyorum dedim tamam dediler onayladık işte onu da bugün de bana 57 lira eşime 37 lira fatura çıktı. Arıyorum teklif verenler yan firmamız gibi bir şey diyorlar aynı olay internette de başımıza gelmişti. Yeter artık bir an önce faturamın iadesini ve hattımın iptalini talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget