İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Happy Center Personelinden Hakaret.

Happy Center Personelinden Hakaret.

Öncelikle güzel başlayan bir pazar günümü bir çalışanınız yüzünden mahvolması beni en çok üzen nokta. Gümüşpala Happy Center mağazası. 30.04.2017 Saat 11:50 suları. 2 adet kişisel ihtiyaç ürünü aldım. Barkodlarını da kontrol ederek indirimde olduğunu gördüğüm için 2 adet almıştım. Kasaya geldiğimde indirimli fiyatından okunmadı. Sağ olsun kasadaki arkadaş yardımcı olmaya çalıştı, ancak müdür yardımcısı olduğunu söyleyen B**** bey hemen ürünün yanına giderek fiyat etiketini sökmeye çalıştı tabi yanındaydım, yeni fiyattan alacak mısınız diye kaba bir tabirle bana sordu, yeni fiyattan değil müşteri hakkım olarak gördüğüm fiyatından alacağım dedim, ancak 2 tanesi elimde olmasına rağmen sadece birini bana aldırtarak gayet kaba ve dalga geçici bir konuşmayla bu ürünün fiyatı şu andan itibaren değişti ikinciyi alamazsınız dedi. Bende ürünü bana yakın noktaya bıraktım ve bana bunu buraya koyamazsın dedi. Sanki arkadaşıymışım gibi senli benli konuşarak. Bende almaktan vazgeçtim, buraya koyuyorum bu da sizin göreviniz yerine koyun lütfen dedim. Sonra kendileri söylendi bir şeyler saydı beni terbiyesizleşme diyerek herkesin ortasında rencide etti, bana ''terbiyesiz'' dedi. Bu durumda tüketici haklarına göre kim haklıdır, böyle kibarlıkla alakası olmayan insanların müdür yardımcısı olmaları çok mu doğru? Haftada 6/12 çalışan bir insan olarak sadece tatil günüm olan pazar günümün mahvolmasının hesabını kim verecek. İvedi şekilde ilgilenmenizi ve bu saygısızlığın giderilmesini talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget