İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Firsatbufirsat.com Telefonu Açmıyor.

Firsatbufirsat.com Telefonu Açmıyor.

Firsatbufirsat.com adlı bu siteden cinema için indirimli bilet alıyorum sadece bunun dışında hiçbir alışverişim yok ama sepetime sürekli saçma sapan fırsatlar geliyordu ben sepetimden çıkartıyordum önemsemiyordum bugün yine sinema için PNR kod aldım ve sepetimde sadece bu PNR kod olduğuna eminim reklamını yaptıkları diğer ürünleri sepetimden çıkarttığıma eminim ama kredi kartımdan 2 kişilik bozcada tatili çekilmiş ben sadece sinema bileti aldım sanıyordum meğer onu da almamışım görür görmez iptali için aradım yaklaşık 40 dakikadır sıra gelsin diye telefonda bekliyorum ama açan yok ilk sırada olmama rağmen.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget