050**3405 numaralı hattımın 2015 yılından beri kullanmaktayım. Daha önce fazla fatura gelmesinden dolayı şikayette bulunmuştum (3 sefer). Hiçbir şekilde ilgilenilmedi, hattımın üzerine taksitli telefon alma talebinde bulundum. Bayi ekranda telefona alamayacağımı söyledi, müşteri hizmetlerinden keyz yapmamı söylediler. Müşteri hizmetlerinden keyz yapıldığını haber verdiler fakat bayiye gittiğimde sadece peşin olarak telefon alabileceğim söylendi. Müşteri hizmetlerini aradığım zaman engel olmadığı söyleniyor ancak bayide ekranda gözükmüyor. Bayi aktivasyon merkezini defalarca mail atıp aramasına rağmen ilgilenilmedi. Son faturamda da daha önce ki telefon görüşmelerime istinaden 49 TL'yi geçmeyeceği söylendi ancak 65 TL geldi. Bir an önce şikayetlerimin düzeltilmesini rica etmekteyim. Aksi halde başka bir operatöre geçiş yapacağım.
Yorum Gönder