Evde Türk Telekom telefon + internetini kullanıyorum. Edirne/ Keşan'da oturuyorum ama evimde bilgisayarımdan Youtube.com'da 240p de video izleyemiyorum, telefonumdan WiFi ile internete giremiyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Evde Türk Telekom telefon + internetini kullanıyorum. Edirne/ Keşan'da oturuyorum ama evimde bilgisayarımdan Youtube.com'da 240p de video izleyemiyorum, telefonumdan WiFi ile internete giremiyorum.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder