88043134*** hizmet numaralı internet hattımda 21.04.2017 tarihinden itibaren internet kesintisi mevcut. Müşteri temsilcisi ile yaptığım ilk görüşmede her zamanki gibi yaptıkları tek şey olan arıza kaydı oluşturuyorum dendi ve tarafıma kaydın oluşturulduğu ve 48 saat içerisinde çözeceklerini söylediler ve sorunun ne olduğunu halen ben bilmiyorum. Tarafıma bununla ilgili bilgi verilmedi tekrar aradım ve hanımefendi ben kaydınızın aciliyetini bildiriyorum dedi tamam dedim. Şimdi benim sorunum 48 saat içerisinde çözülmedi ayrıca her gün telesekreter tarafından aranıp kaydınız hakkında bilgi için aradım sorun devam ediyorsa 2 ye bas denildi ve her gün 2 ye basıyorum, ardından mesaj geliyor ilgili birimlere iletildi 48 saat içerisinde çözülecektir. Her gün bu adamlar sanki karşısında bir çocuk varmış gibi 48 saat 48 saat diye tutturup hiçbir ilerleme gerçekleştiremiyor. Sorunun çözülmesini bekliyorum.
Yorum Gönder