İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Habersiz onaysız  Yapılan Tarife Değişikliği.

Vodafone Habersiz onaysız  Yapılan Tarife Değişikliği.

5442882**** hattı 8 yıl önce satın almıştım. Hattı aldığımda bana 1 gün sonra açılır dediler 1 gün sonra hattım açıldı uzun yıllar kullandım hattı halende kullanmaktayım. Sonradan fark ettim ki hattı başka birinin üzerine yapmışlar bu durum için kendilerini müşteri hizmetleri, gerek cep merkezleri, mail ile durumu bildirdim ama bir yanıt alamadım. Tarife değişikliği için aradığımda ise bana tarifeleri saydılar uygun olanı kabul ettim ama hiçbir şekilde faturalı olduğunu söylemediler. Faturasız hattan faturalıya geçirmişler üstelik hattın yasal sahibi henüz ortada yokken. Hattımın kendi üzerime geçmesini ve faturalıdan faturasıza geçişini sağlamaları istiyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget