İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Yayın Sıkıntısı.

Türk Telekom Tivibu Yayın Sıkıntısı.

Tivibu sayesinde 16 Nisan'dan beri televizyon izleyemediğim gibi internetteki kopmalar yüzünden de internete bağlanmakta sıkıntı yaşamaktayım. 3-4 defa 444 0 375 ve 444 5 375 numaralı telefonlarını arayıp arıza kaydı oluşturmama rağmen hala daha arıza giderilmiş değil. En son 28 Nisan 2017 size elit müşteri servisini gönderelim dediler faturaya ilave olarak 11 TL karşılığında onu da kabul ettim ne eve servis geldi ne de arızam düzeltildi. Sadece servis ekip elemanı beni cepten arayıp sizin sıkıntınız internet kaynaklı deyip bilgi verdi. Halbuki 3 defa TTNET internet servisi arıza için gelmiş hiçbir şey bulamadan geri gitmişlerdi. Arızam ne ise bulunup düzeltilmesini istiyorum. Verdiğim 24 ay taahhüt yüzünden televizyon da izleyemiyorum internete de giremiyorum. Tivibu aboneliğini bırakmak istiyorum. Lütfen yardım edin!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget