İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ford Arabamdaki Arızanın Giderilmemesi.

Ford Arabamdaki Arızanın Giderilmemesi.

2016 yılında Otokoç Ford bayisinden 2015 Model sıfır Ford Focus satın almıştım. Arabam şu an 11.000 km de fakat arabamda şanzıman probleminden kaynaklı aksaklık yaşanmaktadır. Yetkili servise götürdüğümde bana idareten kullanmam için bir araç verilmiştir. Arabamın parçasının değiştireceklerini şimdilik bununla idare etmem gerektiği söylenildi lakin arabam servisten çıktıktan sonra arabamda tekrar aksaklıklar meydana geldi. Bunu bayiiye söylediğimde tekrar tamire alınabileceği söylendi yine aynı şeyler olacak ve ben yine yolda kalacağım buna adım kadar eminim. Arabamı aynı modelle değiştirmelerini talep ettiğimde olumlu bir dönüş yapılmadı. Sadık bir Ford kullanıcısıyken (3.Focusum) beni Ford markasından soğuttular. Araba alırken dikkat edin. Yetkililerden artık bir dönüş bekliyorum, bu olumsuz araba tamirlerinin sonu ölümle sonlandığında mı can ve mal güvenliğini önemseyeceksiniz?

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget