İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Verilen Sözler Keşke Tutulsa Taahhütler Yerine Getirilse

Türk Telekom Verilen Sözler Keşke Tutulsa Taahhütler Yerine Getirilse

3 hafta önce başlayan internet aboneliğimi Türk Telekom müşteri hizmetleri üzerinden başlattım. Öncelikle hızdan emin olmak için birkaç kez telefonda 50 Mbit alıp alamayacağım hakkında soru yönelttiğimde 51 Mbit e kadar alabileceğim söylendi. Dolayısıyla bende 200 GB adil kullanım kotası bulunan paketi aldım. Lakin internet hizmetim başladığından beri 30 Mbit i geçen bir hız göremedim. Apartmanımdaki hattımı tümüyle yenilemiş olmama rağmen bir gelişme olmadı ki kuruluma gelen kişi hız probleminin bina hattından kaynaklandığını söylüyordu. Hızı düzeltebileceğini ve bunu 65 lira karşılığında yapabileceğini söyledi. Telekom artık bu şekilde para kazanma yolu bulduysa daha da diyecek bir şeyim yok. Bu arada paketin 50 Mbit e kadar olduğunu biliyorum fakat müşteri temsilcisi bu hızın verilebileceğini aktardı bu taahhüt etti demektir. Hız problemimi çözün. Telekom sözünü hiçbir zaman tutmaz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget