04.04.2017 tarihinde Adana Çakmak Caddesinde bulunan Polaris mağazasından iki çift ayakkabı aldık ve bu ayakkabılardan biri kısa süre içerisinde açılma yaptı. Ürünü almış olduğumuz mağazaya götürdük ve ardından kısa bir süre sonra değişim yapılamayacağı bilgisini aldık. Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunmak istedik fakat Hakem Heyeti de bizden ürünün faturasını talep etti ama satıcı mağaza bize vermiş olduğu değişim kartının fatura yerine geçtiğini ısrarla tekrarlayıp tarafımıza fatura teslim etmemektedir ve iki çift ayakkabının tutarı 130 lira iken mağaza bize 30 liralık fiş vermiştir. Anlayamadığım konu değişim kartları ne zamandan beri fatura yerine geçerli sayılmaktadır ya da resmi gazetede yayımlandı da bizim mi haberimiz yok veya satıcı bizi çok mu saf sanıyor? Yetkililerden konu ile ilgili cevap ve faturamızı talep ediyorum... Aksinde maliye ile irtibata geçmek zorundayım.
Yorum Gönder