İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Sinema Kanalları Açık Değil.

Türk Telekom Tivibu Sinema Kanalları Açık Değil.

14.02.2017 tarihinde Tivibu tarafından arandım ve o** isimli müşteri temsilcisi sinema paketinin ayda 16 TL olduğunu ve paket içerisindeki bütün sinema kanallarının açık olduğunu belirtti ve güncel filmleri izleyebileceğimi söyledi. Paket aldım fakat kullandığımda bütün sinema kanallarının açık olmadığını gördüm tekrar aradım bana paketimin desteklemediğini söyleyip kapattılar. Yani kısaca yalan söyleyip kandırdılar. Güncel filmler zaten o şifreli kanallarda bulunuyor. Şikayet oluşturdum ses kayıtlarımın dinlenmesini talep ettim. Cevap olarak bayiliklerin ses kayıtlarını dinleyemediklerini söyleyip saygısızca da bir üst paket satma teklifinde bulunuldu. Tivibu firmasından şikayetçiyim ses kayıtlarımın dinlenilmesini ve gereğinin yapılmasını talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget