17 10 2016 tarihinde 235** 15 G koltuğunda Pekin'den İstanbula dönüşte oğluma aldığım uzaktan kumandalı mavi polis jip oyuncağı unutmuşum. Kayıp eşyaya başvurduğumda öyle bir kayıp eşya gelmedi diye söylendi. Bu yetmiyormuş gibi bir de hanıma ödül bilet rezervasyonu yaptırdım ve 2 gün sonra almayı denediğimde S3** rezervasyonu sistem tarafından iptal edilmiş. Neymiş sistem birden fazla rezervasyon yapılırsa herhangi bir uyarı vermeden otomatik iptal edermiş. Sürekli reklam amaçlı mesaj veya mail gelir ama gerektiğinde bir uyarı mesaj atmayı gerek bile görmüyorsunuz. Arkadaş, biz Türk Hava Yollarına milli duygularımızdan dolayı destek vermeye çalışıyoruz ama siz gereksiz engellerle aksini yapmaya çalışıyorsunuz. Aktif müşteriniz olarak mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder