19.10.2016 tarihinde teknosa.com'dan görmüş olduğum ürünü mağazada bulamadım. Ürünün bulunduğu mağaza istanbul Eyüp vailand şubesi. Sabah saat 10'da mağazaya gittiğimde ürünün stoklarında olmadığını ve yapabilecekleri birşeyin olmadığını söylediler. Burada müşteri bir köle sanki, sabah erkenden mağazaya geliyor işinden gücünden oluyor ama mağaza sorumsuzca ürün stoklarımızda yok diyor. Bu teknosa gibi büyük bir mağazaya yakışmayan hareket, insanlar teknoloji çağında internetten ürünleri takip ediyor ve mağazalara geliyor. Bu ürün bana daha uzak bir mağazada da olsa yine giderdim. Ürünü kesinlikle almak istiyorum. Bu mağduriyetin giderilmesine istiyorum ve tarfıma dönüş yapmanızı en acil şekilde bekliyorum.
Yorum Gönder