İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Asılsız Bilgiler Havada Uçuyor!

Türk Telekom internet hattımı kapattırdım. Müşteri temsilcileri aradı kapattırmayın size özel indirim tanımlayalım falan filan bir sürü dil döktü. Neyse bir kampanyada anlaştık. İnternet hızımın 8 megabit olacağını söyledi. Bende az istemiyorum yetmez dedim. ''İlk açılışta bu hızda olacak evraklarınız elimize ulaştığı takdirde bizi aradığınızda 16 megabite çıkarabileceğiz'' dedi. Bende herhangi bir ücret arttırımı olacak mı dedim ''yok kesinlikle olmayacak'' dedi. Biraz önce aradım öyle bir şey yok fiyat farkı olacak diyorlar. Ses kayıtlarını dinlemek istiyorum diyorum biz kendimiz inceleyeceğiz size dinletemiyoruz diyorlar. Ben hayatımda bu kadar asılsız beyan veren bir şirket görmedim. Yok şununla birleştik yok bununla birleştik deyip gücümüze güç kattık diyorlar da inan hepsi müşteriyi mağdur etmek için yapılmış oyun.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget