İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kaşmir Halı Tüylenme Leke Tutma ve İplik Atmasından Dolayı İade Etmek İstiyorum

Avcılar Galeri İrfan mağazasından aldığım ve teslim edildiğinden bu yana halı'da hergün elektrik süpürgesi ile süpürülmesine rağmen makinem ağzına kadar tüy doluyor, evde 3 yaşında kızım var ve hepimizin üstü başı tüy içinde kaldı, halı leke tutmaz diye satıldı fakat su dökülse leke kalıyor. Halı kenarları özel dikişlidir diye satıldı fakat halı kenarlarından iplikler atmaya başladı. Biz de aldığımız yere geri götürdük, dediler ki kaşmir fabrikasına göndereceğiz rapor hazırlayacaklar tamam dedik, 1,5 ay sonra cevap geldi tüketici hatası diye. Halı daha kullanılmadan tüy dökmeye başladı, kullanıldı süpürüldü defalarca, tüyü bitmedi ama halı yumuşaklığını kaybedip kilim gibi söndü, kendiliğinden oluşan lekeler peydahlandı, halı'nın kenarlarından iplikler atmaya başladı. Bunu okadar para verip yeni halı alan biri kasten yapar mı? Tüketici hakları mahkemesine başvuruyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget